loading...
حمید گرافیک
حمیدرضا بازدید : 19 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

تخم مرغ ها را در یک کاسه هم زده و شکر ، شیر ، عسل ، دارچین و نمک را به آن افزوده و با هم مخلوط کنید . آن را روی حرارت ملایم گرم کرده و دائما هم بزنید . روی آن را پوشانده و به مدت یک ساعت آن را در یخچال قرار دهید تا خنک شود . پس از آن ، خامه ، وانیل و انبه را با آن مخلوط کرده و در قالب بستنی ریخته و در یخچال بگذارید تا منجمد شود .

حمیدرضا بازدید : 12 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

زرده های تخم مرغ را با شکر هم بزنید تا رنگ آن ملایم شود .  خامه را با دانه های قهوه روی بخار پز هم بزنید و آن را به مخلوط زرده های تخم مرغ و شکر اضافه و کاملا با هم ترکیب کنید . مخلوط را دوباره در ماهیتابه ریخته و روی حرارت ملایم هم بزنید تا مخلوط غلیظ شود . مخلوط را کنار بگذارید تا خنک شود . سپس آن را در یخچال بگذارید تا منجمد شود .

حمیدرضا بازدید : 16 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

دستور تهیه بستنی گلابی یا هلو یا زردآلو,دستور تهیه بستنی,دستور تهیه بستنی گلابی یا زردآلو,دستور تهیه بستنی گلابی,دستور تهیه بستنی زردآلو,بستنی,طرز تهیه بستنی,آموزش آشپزی - بستنی,آموزش آشپزی,بخش آموزش آشپزی کوتوله,بستنی ساختن,سایت آموزش بستنی ساختن,پرتال دستورات تهیه بستنی,سایت آشپزی,پرتال آشپزی,آشپزی - بستنی,

حمیدرضا بازدید : 13 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

دستور تهیه بستنی انار - ویژه شب یلدا -دستور تهیه بستنی,بستنی,طرز تهیه بستنی,آموزش آشپزی - بستنی,آموزش آشپزی,بخش آموزش آشپزی کوتوله,بستنی ساختن,سایت آموزش بستنی ساختن,پرتال دستورات تهیه بستنی,سایت آشپزی,پرتال آشپزی,آشپزی - دستور تهیه بستنی انار - ویژه شب یلدا

حمیدرضا بازدید : 15 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

سوربه نوعی بستنی توت فرنگی می باشد که برای درست کردن آن ابتدا دم توت فرنگی ها را گرفته آن ها را می شو ئیم و در صافی می ریزیم . بعد توت ها را با ماشین یا هر وسیله دیگر به شکل پوره له می کنیم. شکر را با پوره توت فرنگی مخلوط نموده ، آب لیمو را به آن اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا شکر کاملا حل شود . سپس آن را در ظرف مخصوص تهیه بستنی یا در یک ظرف فلزی می ریزیم و ظرف را در فریزر قرار می دهیم . بعد از کمی بسته شدن آن را هم زده دوباره در فریزر می گذاریم . دو سه بار آن را هم می زنیم تا بستنی بسته شده ، ولی یخ نزند .

حمیدرضا بازدید : 12 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

دستور تهیه بستني زمستاني بادامي حالا درون يك ظرف، زرده‌ها را با بقيه شكر آنقدر هم مي‌زنيم تا شكر به طور كامل حل و شبيه كرم شود. آنگاه بادام كارامل شده را همراه خامه به كرم اضافه و به صورت دوراني خوب مخلوط مي‌كنيم. سپس آن را درون قالبي كه از قبل با كاغذ پوشانيده‌ايم، مي‌ريزيم و در فريزر مي‌گذاريم تا سفت شود. بعد از گذشت چند ساعت، بستني آماده سرو است، ولي يك ربع قبل از سرو كردن بستني آن را از فريزر درمي‌آوريم و به ظرف اصلي منتقل و رويش را با بادام خرد شده تزيين مي‌كنيم.

حمیدرضا بازدید : 20 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 هسته هلو یا زردآلو را می گیریم.پوست هلو را گرفته در صورت استفاده از گلابی،آن را پوست کرده،به وسیله ماشین مخصوص به شکل پوره له می نمائیم. آب را با شکر مخلوط نموده،می جوشانیم تا شکر حل شود. پس از آنکه محلول آب و شکر سرد شد،پوره میوه را با آن مخلوط کرده،در ظرف فلزی می ریزیم و در جایخی قرار می دهیم. دوسه بار آن را بیرون می آوریم و هم می زنیم تا بستنی خود را بگیرد ولی یخ نزند.

حمیدرضا بازدید : 18 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

دستور تهیه بستنی چوبی اسپرسو.دستور تهیه بستنی,بستنی,طرز تهیه بستنی,آموزش آشپزی - بستنی,آموزش آشپزی,بخش آموزش آشپزی کوتوله,بستنی ساختن,سایت آموزش بستنی ساختن,پرتال دستورات تهیه بستنی,سایت آشپزی,پرتال آشپزی,آشپزی

حمیدرضا بازدید : 23 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

ساخت بستنی خانگی به آن اندازه ای که سخت به نظر می رسد سخت نیست حتی بچه ها نیز می توانند این بستنی های خانگی را در کمتر از ۵ دقیقه درست کنند و از خوردن آن در جمع خانواده لذت ببرند پس با ادامه ی مطلب همراه باشید تا طرز تهیه ی این خوراکی مورد علاقه ی بچه ها را یاد بگیرید .

حمیدرضا بازدید : 22 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

دستور تهیه بستني سرخ شده!,دستور تهیه بستنی,بستنی,طرز تهیه بستنی,آموزش آشپزی - بستنی,آموزش آشپزی,بخش آموزش آشپزی کوتوله,بستنی ساختن,سایت آموزش بستنی ساختن,پرتال دستورات تهیه بستنی,سایت آشپزی,پرتال آشپزی,آشپزی - بستنی,بستنی سرخ شده,

حمیدرضا بازدید : 7 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

اگر از خوردن بستنی – آن هم فقط به خاطر داشتن رژیم چاقی – صرف‌نظر می‌کنید، به شما مژده می‌دهیم که برای درست‌کردن بستنی راه‌های دیگری هم وجود دارد که نه تنها چاق‌کننده نیستند بلکه بسیار پرخاصیت هم هستند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 7,305
  • بازدید کلی : 191,711